torsdag 14 augusti 2008

Hjälp, vad ska jag ha på mig?

Jag hittade inte något i Sverige att ha på mig på bröllopet.. Allt var svart eller murriga färger, och det skulle jag inte vilja ha. Jag har tre olika alternativ som jag gärna vill ha åsikter på vilket jag ska ha. Hjälp mig!


Den här klänningen sitter jättebra, men kan man ha svart på ett bröllop?


Den här klänningen måste jag sy upp lite för den är för lång, sen tänkte jag att jag skulle hitta ett skärp till. Den ser tråkig ut på bild men den är nog bättre i verkligheten.


Den här är mer som en tunika så jag måste nog ha tights under, vad tycker ni?

6 kommentarer:

Matilda sa...

Satsa på den lila! Den såg fin ut! Fast det gjorde ju i och för sig alla...

Milla sa...

Jag håller med Matilda. Den lila var riktigt fin.

Anonym sa...

Jag gillar alla men föll faktiskt för den första. Tycker inte det gör något att man har svart, det är klassiskt :-) Men det är ju du som väljer, alla va fina somsagt.

Karro sa...

Den första tycker jag!

Jessica sa...

Tack så mycket för era råd! Jag gillar verkligen den första också, men jag har ju en månad på mig att välja:

Anonym sa...

Hihi...man kan visst ha svart på ett bröllop - den är ju inte helsvart heller! vet du däremot att du absolut inte ska ha helrött eller vitt på bröllop?? Vitt brukar kanske alla ha koll på, men har man helrött betyder det att man haft lite rajtantajtan med brudgummen tydligen :-D
Annars är jag helförtjust i sista blommiga alternativet, men alla funkar bra!!
Kramen till er