torsdag 21 augusti 2008

Ledig igen!

Ja, då har jag jobbat mina 3 dagar. Det var skönt med lite mjukstart, att jag inte behövde jobba en hel vecka med en gång. Jobbet var som det alltid varit, inget nytt. Men fy vad jag har saknat mina barn, som har varit hos mormor och morfar sen söndagen. Jag längtade så igår att rbetsdagen skulle vara slut så jag skulle få fara å hämta mina små gryn! Men när vi kom hem önskade jag lite lugn och ro igen... Men det var bara för att jag var så trött och dom också, så dom var extra gnälliga och gråtiga. Det gick över sen och både dom och jag blev gladare senare. Dom är bara så gulliga, mina skruttor! Idag har jag klippt gräset, det var ju typ en halv meter långt efter allt regnande. Sen var vi upp mot grannen och skulle se om vi såg några kossor men icke! Lite tråkigt för Elin ville verkligen se kossor. Så idag har jag fått motion iallafall. Någonting positivt i allafall. Och dessutom så har jag hittat en klännig som jag tänker ha på bröllopet. Jag föll med en gång för den. Och så köpte jag 2 par skor på rea. Hoppas att det är bra väder bara så att man inte fryser ihjäl...


Här är klänningen på mig, men inte så bra bild...


Här hänger den...


Sen är frågan dessa skor eller...


dom här? Får väl gå in dom lite och se vilka som gör minst ont...

2 kommentarer:

Anonym sa...

oj vilken jätteläcker klänning.. såg ut att passa dig bra.. skulle vilja sett ansiktet oxå.. men apropå skorna så tycker jag att du ska ta dom skorna som är på nedre bilden med mera "glans" i, dom skulle passa bättre för att bältet i klänningen är glansig.. där var min åsikt =) hoppas ni har det bra.. vill så himla gärna börja umgås med er sen när vi flyttar hem.. *kram

Anonym sa...

Jättesnygg klänning verkligen! Skorna va svårt jag älskar båda. Kanske dom gulliga rundade mer... Och apropå vädret så behöver du nog inte oroa dig, vi ska ha infravärme i tälete så ingen kommer att frysa :-)