söndag 19 oktober 2008

Hemma igen!

Nu har jag kommit hem från ett besök i Uppsala igår. Mamma och jag var dit och shoppade lite och så var vi förstås och hälsade på pappa. Lilla pappa, så ynklig han va. Han var så trött och slut. Han låg och sov när vi kom coh man såg att han var sliten, oc hörde det på hans röst. Men det är väl ganska förståeligt efter ett sånt stort ingrepp. Men han blev nog glad att se oss iallafall. Det måste nog bli ensamt och ligga där på ett sånt stort sjukhus med bara främmande människor. Ingen tv hade han på rummet heller, och han är ju inte riktigt i skick att gå till nåt tv-rum heller. Sen måste jag säga att det var lite dålig information där. Han hade inte fått veta nåt om operationen heller. Han visste inget annat än att den hade gått bra och utan några komplikationer, men inte hur länge den tagit inte när den blev gjord och inget annat. Jag hoppas att läkaren säger nåt innan han far hem.. Hoppas han får komma hem snart, det är ju bättre om han får ligga på sjukhuset här, det är ju lite närmare och fara å hälsa på.
Shopping ja, det blev lite av det ena andra, faktiskt några julklappar också. Det värsta med mig när jag börjar så här tidigt så brukar det bli lite för många klappar, för man glömmer ju bort att man köpt nåt... men inget direkt till mig, det blev mest åt Emma och mat. Jag sklle ha behövt ett par vinterdojor åt mig, men det fanns inget som lockade till ett köp. Nåja jag hinnr väl ännu, Nu ska jag gå och äta frukost!

Inga kommentarer: