onsdag 15 oktober 2008

Ingen diagnos..

Elin har inte scharlakansfeber. Så det måste ha varit något annat, men vad? Kanske det var nässelutslag bara, som även kom i munnen. Så när hon spydde var kanske bara att hon hade svårt att svälja eller nåt.. Nå hon verkar iallafall frisk nu. För första gången sen i lördags har hon druckit välling idag. Det för mig är ett friskhetstecken! Hon är nog fortfarande lite röd på tungan, men det går väl över. På HC sa dom att jag skulle ge henne glass för att det kanske skulle lindra besvären lite. Så imorgon är det dagis och jobb som gäller. Vilket jag tycker är ganska skönt. Barnen blir bara så rastlösa här hemma, på dagis har dom ju kompisar att leka med. Dom mest bara bråkar med varandra hela tiden, syskonkärlek tror jag det kallas.. Jag är så dålig på att hitta på nåt med dom. Idag har vi varit ute och lekt lite och framförallt fått lite frisk luft! Härligt höstväder ute idag!! I lööööv! Vi var ner till båthuset och tittade på lite fiskar idag också. Barnen blir så uppspelta av det. Sen kom posten och vad fanns det där? Jo leksaks broschyrer, himmelriket för Emma!



1 kommentar:

Anonym sa...

Va bra att hon är frisk igen :-)