torsdag 30 oktober 2008

Händelselöst!

Jag måste säga att mitt liv har blivit så tråkigt nu när jag jobbar måndag till fredag, för det händer absolut inget.. Jag hinner ju inte göra nåt annat än att jobba och det som måste göras i hemmet. Jag vill ha nåt roligt att göra nu! Nåja det är drygt en vecka tills vi har 2-årskalas, så då kanske det händer nåt iallafall. Farsdag är det ju på samma dag också, vad ska man hitta på för presenter till dom båda? Har ni nåt tips vad man kan ge en pappa och en morfar? Och framförallt, vad ska jag hitta på åt Elin? Vi har ju allt! Kläder i mängder, leksaker i mängder! Finns det nåt kul man kan ge en 2 åring?

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag funderar också på farsdagspresenter.. svårt att hitta på något bra..
malvinas kusin fick ett piano i 2 års present, ett sånt där litet barn piano.. visst låter det en del, men hon (o lillasyster o malvina älskar det!)

Matilda sa...

Åt Elin har jag ingen aning. Svårt med barnpresenter.
Men åt min pappa brukade jag alltid laga trerättersmiddag duka fint och bjuda på mys hela dagen. Han säger alltid att det var hans allra bästa farsdagspresent. Kanske något C också skulle gilla? Eller din pappa?