söndag 26 oktober 2008

Testar det som Matildorna har gjort, lekt med telefonboken..
Har du kysst nummer sju? Nej, det är en kompis dotter..
Har du träffat nummer nio i veckan? Nej, hon har haft barn på dagis förut, men ingen jag umgås med.
Älskar du nummer tio? Nej verkligen inte, besiktningen..
Har nummer sexton gått i samma klass som du? Nej en kompis som är aningen yngre än jag, men har gåt i samma klass som hennes morbror..
Brukar du hänga med nummer nitton? Japp, ibland. Oftast på jobbet dock.
Gillar du nummer tjugosex? Japp, en av min mans bästa kompisar
Vet du om nummer trettioett har ett förhållande? Ja hon är förlovad och har 3 barn.
Hur känner du nummer trettioåtta? Jag träffade henne när jag blev ihop med min man, läser även hennes blogg alla dar. Ses tyvärr alldeles för sällan.
Är du intresserad av nummer fyrtiotvå? Ja som kompis, hon är min bästa vän som jag anförtror mig mest till.
Hur länge har du känt nummer fyrtionio? En arbetskompis så 11 år, men visste nog vem han var för vi har gått i samma skola men han gick en klass under.

Det här var väl kul!

Inga kommentarer: