fredag 3 oktober 2008

Rosa bandet!

Imorgon ska jag på rosa bandet galan på arken. Det ska faktiskt bli kul. Visst det är med ett gäng medelålders "tanter och gubbar" jag ska med, men dom är rätt käcka allihopa. Och kanske träffar man på någon som man känner också. Var via Kapp Ahl idag innan jag for hem och köpte mig en outfit för imorgon, det är inga balkläder direkt. Men det är lite finare än vad jag brukar ha när jag går på krogen. Jag ska ha kjol, kan ni förstå?! Jag är annars en jeanstjej till både vardags och fest. Jag känner mig oftast så fet i kjol eller klänning, men nu får väl folk tycka att jag ser fet ut då, eller är rättare sagt lite åt det överviktiga hållet...
Det är snart ett år sedan som jag var till arken sist, jag kan ju inte påstå att jag har saknat det heller, men ser fram emot en barnfri kväll med min älskade make!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det hade vi för en vecka sen, barnfri kväll.. och det var såå skönt.. enda fram till söndag kl 15, då kom busarna hem.. hoppas ni får en riktigt trevlig kväll med mkt dans och skratt!! *kram

Alexandra sa...

DET VILL JAG OXÅ HA!!! Ha så kul.. kram