torsdag 9 oktober 2008

Ont, ont..

Idag har jag varit till tandläkaren igen en 4:e gång. Nu blir det rotfyllning av en tand som har ilat sen evighet tillbaka. Så det blir två gånger ytterligare, jag vill inte se räkningen som kommer efter det här, fy bubblan jag kommer att bli fattig! Fast det är jag ju redan i och för sig.
Pappas operation blev det inget av den här veckan, han hade tagit någon medicin som han inte skulle få ta före operationen. Så han fick komma hem igen, och ska tillbaka på onsdag och operation på torsdag. Mamma fick sin 3:e cellgift behandling igår och hamnade efter det på intensiven. Hon fick någon allergisk reaktion och blev helt röd och konstig så dom fick avbryta och ge henne medicin mot reaktionen istället. Det blev bara halva dosen, men dom skulle låta det gå. Det blir kanske inga fler behandlingar heller. Det beror på vad blodproverna säger nästa gång.. Håller mina tummar!
Annars händer det väl inte så mycket förutom jobb, jobb och jobb. Jag börjar längta efter semester nu.. Fast egentligen så går det nog bra, men det känns som allt här hemma lägger sig på en allt större och större hög. Och jag hinner inte med allt på en helg, man måste ju få ta det lite lugnt när man är ledig också.. Eller hur?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja life is pain... så är det bara. Håller tummarna för dina föräldrar. kram