lördag 11 oktober 2008

Röjning!

Idag har jag röjt i barnens lekrum. Har plockat bort 2 stora lådor med leksaker och skrot. Jag vet egentligen inte varför man sparar på vissa grejer. Typ gamla kinderägg saker och diverse smågrejer som ändå inte leks med. Det är bara jobbigt att ha dom när man ska städa. Och så har jag röjt bland bebiskläderna. Nu har jag bestämt mig för att föra rubbet till Emmaus, så får vi hoppas att någon får användning för dom. Jag orkar inte spara mer, det tar sån fruktansvärd plats. För det är ju inte bara ett plagg utan snarare 500... det ena jag har kvar nu är deras första plagg och klänningar och lite som kan passa att klä på dockorna med. Är det någon som vill ha flickkläder i storlek 56-86, så hör av er snarast för snart åker det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej tjejen!
har kläderna hunnit åka redan ;-)??
Annars tar vi mer än gärna emot allt från strl. 74 o uppåt =)
Väldigt tacksamma blir vi...

Kram från oss