måndag 6 oktober 2008

Trött ännu efter helgen...

Det är verkligen jobbigt att festa. Även om jag tog det ganska lugnt och inte blev jag så full heller. Jag vaknade på lördagen med huvudvärk och den gav inte med sig på hela dagen eller natten. Och inte blev det väl bättre av att dricka rödvin hela kvällen... Men det är det enda i alkoholväg som jag kan dricka nuförtiden, det måste betyda att jag blivit gammal eller vuxen iallafall. Annars var väl kvällen rätt bra, men faktiskt så klarar jag mig väldigt bra utan krogen, jag börjar faktiskt känna att det är en överflödig sak i mitt liv. Det är väl tur det i och för sig när man har familj så finns det väl viktigare saker än festandet och krogliv. Men någon gång per år kan man väl offra sig.
Med i tidningen kom man ju också, där ser det ju ut som man är kanonfull, men det var jag faktiskt inte, det är sant!

Imorgon far pappa till Uppsala och läggs in för hjärtoperationen, jag håller tummarna att allt går bra! Kramar till dig pappa!

Lite bilder från Arken..








2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser jättetrevligt ut, synd att inte vi kunde va med :-)

Anonym sa...

Åå, fy vale att släppa iväg sin pappa på såna saker!! Ska heja på honom av alla krafter härifrån!
Passar på att skicka en liten (STOR) omtankekram till dej på samma gång ;-)

Kram,kram,kram