tisdag 28 oktober 2008

Latmask!

Idag skulle jag ha borda gått på core, men hade ingen som helst lust. När man äter middag halv sju och ska dit till sju, så är det som att maten är i halsen hela passet. Ingen höjdare.. Men sen får jag dålgt samvete för att jag inte rör på mig. Idag var det en som frågade om jag skulle ha en till? kanske dags att göra nåt åt dom överflödiga kilona runt magen eller?! Men när ska finna den inspirationen? Och tiden och orken? Det är ju mycket skönare att ligga på soffan och glo på tv!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hejsan! det tog ca 1 år för mig att hitta motivationen att börja göra nåt åt mina extra kilon runt magen.. men nu skippar jag mest sötsaker, men äter som vanligt o försöker röra på mig lite mer.. men inte orkar jag träna hur mycket som helst.. man måste ju få ta det lugnt efter en arbetsdag..
Är det i skolan som de har core? gick nån gång förra året.. nu ska vi till dagis.. malvina stiger upp jättetidigt nu efter klockändringen...

Matilda sa...

Åh! Jag har inte gått på core alls den här hösten! Skam på mig!
Är det på tisdagar va?

Tänkte i alla fall säga att du är bättre än mig! =)

Anonym sa...

Räknas inte att jaga barn som träningen då, tror du??? ;-)
Känner iaf igen mej...

Annars får vi göra som min kära svärfar brukar säga : lägg ett äpple under madrassen. (Då kryper masken ur dig o tar äpplet istället =))