torsdag 23 oktober 2008

Inget nytt..

Jag har bara haft en helt vanlig dag på jobbet dag. Inget spännande och roligt som hänt. Förutom då att Veronica var och hälsade på på jobbet och det var längesen jag såg henne. Frågade vad Elin önskade sig i present och så pratade vi lite allmänt. Sen sa jag om mamma och pappas situation och började gråta igen då. Det börjar hända ofta nu att jag bryter ihop. Fast jag försöker att inte göra det, speciellt såna tillfällen när man står bland människor på allmän plats. Men det var nog ingen annan som märkte nåt.
Sen var jag och åt lunch till mamma, så då fick jag reda på att hon nog ska ha 3 behandlingar till. Jag hade tydligen missförstått att det bara var 3. Hoppas bara det går bra nu, om pappa dessutom är hemma och behöver pysslas om lite. Jag får väl försöka hjälpa till så mycket jag kan. I och med att jag jobbar och måste hem till barnen så kan det bli lite jobbigt, men det ordnar väl sig.

En dag kvar till ledighet, bara en jobbig morgon till att stiga upp. Sen får barnen sova hur länge dom vill i två dar. Sen är det förstås samma visa igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag börjar nästan alltid gråta just där jag inte ska, lika roligt varje gång... kram på dig!